Salonreglement

Wederzijds respect en professionaliteit staan bij ons hoog in het vaandel

Evelien résidence de beauté staat voor kwaliteit. Dat geldt niet alleen voor onze diensten, maar ook voor de manier waarop we met elkaar en met onze klanten omgaan. Het maken van heldere afspraken hoort daarbij. Zo weten we wat we van elkaar mogen verwachten en kan onze dienstverlening op een aangename en veilige manier verlopen.

1. Onze dienstverlening

Verwachtingen en wensen

Wij stellen het zeer op prijs als je eerlijk aangeeft wat je van ons verwacht én wat je wel of niet prettig vindt. Dit komt jouw behandeling ten goede, doordat wij beter op je wensen en behoeften kunnen ingaan.

Tevreden

Uiteraard horen wij graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Al onze inspanningen zijn erop gericht om jouw ervaring met onze salon zo aangenaam en effectief mogelijk te laten verlopen. We stellen het dan ook zeer op prijs als je een positieve referentie wilt achterlaten op Google of Facebook. Ook als je door middel van reviews online je waardering uit. Je maakt dan bovendien kans op een Beauty-E-Bag met een selectie bijzondere producten geselecteerd door evelien résidence de beauté.

Vertel het anderen en volg ons via Facebook: www.facebook.com/residencedebeaute.evelien en Instagram: www.instagram.com/residencedebeaute/?hl=nl

Ontevreden

Hoewel wij er alles aan doen om diensten en producten van optimale kwaliteit te leveren, kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. In dat geval stellen wij het zeer op prijs als je contact met ons opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

2. Contra-indicaties voor behandeling

De gezondheid van onze klanten en specialistes staat voorop in onze salon. In geval van onderstaande contra-indicaties kunnen we je daarom niet behandelen en zijn we genoodzaakt de eventuele afspraak te verzetten:

  • besmettelijke ziekten of huidaandoeningen (of het vermoeden ervan);
  • coronasymptomen, quarantaine of recent contact met iemand die besmet is met corona;
  • griep of ernstige verkoudheid;
  • koorts.

Mocht je nog vragen of twijfels hebben naar aanleiding van deze contra-indicaties, neem dan contact met ons op voordat je naar de salon komt.

3. Afspraak

Annuleren of verzetten

Alle behandelingen vinden op afspraak plaats en vragen om een nauwkeurige planning. Ben je door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij je vriendelijk om minimaal 48 uur van tevoren jouw afspraak telefonisch of per mail te annuleren of verzetten. Als je niet tijdig annuleert, zijn we genoodzaakt om 50% van onze Résidence Treatment in rekening te brengen.

Gratis consulten/intakes zijn alleen kosteloos als je de gemaakte afspraak nakomt. Als je een gratis consult of intakegesprek niet tijdig verzet of annuleert, of je verschijnt niet op de afspraak, dan brengen we €85,- in rekening.

Als je ons een geldig e-mailadres doorgeeft, ontvang je 4 dagen voorafgaand aan de afspraak een reminder per e-mail. We verzoeken je de afspraak ook zelf te noteren en de reminder per e-mail alleen als herinnering te gebruiken en niet als bevestiging.

We streven ernaar om een behandeling zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Zorg daarom dat je altijd ongeveer 5 minuten van tevoren aanwezig bent. Dan kunnen we op tijd beginnen en je in alle rust behandelen.

Bezoek zonder afspraak

Iedere dag tussen 12:30-13:30 uur kun je bij ons binnenlopen voor advies, het maken van een afspraak, of het kopen van producten. Uiteraard zijn we voor vragen ook telefonisch per WhatsApp en online op Instagram of Facebook bereikbaar.

4. Betalingen

Je kunt bij ons zowel contact betalen als met een betaalpas. Wil je een factuur ontvangen voor een behandeling, vraag het ons tijdig. Heb je andere vragen over kosten en rekeningen, bespreek ze met ons.

5. Privacy

De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Uw gegevens worden gebruikt voor onze dienstverlening en om via e-mail of een vergelijkbaar systeem onze nieuwsbrief toe te zenden. Uw persoonlijke gegevens worden door evelien résidence de beauté® niet verstrekt aan derden.

6. Hygiëne

Bij evelien résidence de beauté® gaan we zorgvuldig om met de hygiëne en veiligheid. We zijn aangesloten bij de ANBOS en werken volgens de HAM-codes. We werken met handschoenen, desinfecteren alle instrumenten in de ultrasoon en autoclaaf, zodat de hygiëne gewaarborgd blijft. We werken volgens strikte schoonmaakprotocollen.

7. Vergoedingen

Soms is het mogelijk (een deel van) de behandeling door uw zorgverzekeraar vergoed te krijgen. Informeer bij uw zorgverzekeraar naar de voorwaarden. In aanmerking komt o.a. laser ontharen, couperose verwijderen d.m.v. laser, elektrisch ontharen en acne behandelingen.

8. Producten retourneren of ruilen

Heb je bij ons het verkeerde product gekocht, dan kun je het binnen 7 dagen ruilen indien de verpakking nog ongeopend is en het product ongebruikt. Afgeprijsde producten, acties en aanbiedingen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Indien er sprake is van een allergische reactie op een product uit ons assortiment dat je op ons advies thuis gebruikt, dan kun je ermee terugkomen en zullen we samen kijken welk ander product beter geschikt is.

 

 

Chat openen
1
WhatsApp met RDB
Hallo, waarmee kunnen wij je helpen?

Onze openingstijden zijn:
Ma-wo van 09.00-21.00 uur
Do-vrij 09.00-19.00 uur
Zaterdag van 09.00-17.00 uur